Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Akcelerované zkoušky kulového kloubu vozidla
Sýkora, Bohumír ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a vypracování akcelerované zkoušky životnosti kulového kloubu ve spolupráci s firmou TRW-DAS a.s. Diplomová práce obsahuje rešerši problematiky akcelerovaných zkoušek životnosti, se zaměřením na zkoušky prováděné firmou. Dále je v práci rozebrána příprava akcelerované zkoušky životnosti, její samotná realizace a verifikace experimentem. Práce dále obsahuje počítačovou simulaci napjatosti zkoušeného kulového kloubu s použitím softwaru MKP.
Moderní metody povrchové úpravy podvozkových čepů s ohledem na únavovou životnost
Franc, Petr ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracovaná v rámci studia obor B-SSZ Stavba strojů a zařízení. Analyzuje vliv povrchové úpravy na únavovou ivotnost čepu. V tomto směru nebyla zatím provedena ádná konkrétní systematicky vedená analýza, která by mohla slouit jako návod pro návrh a zvolení vhodné povrchové úpravy.
Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent
Konečný, Zdeněk ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V rámci řešení diplomové práce „Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent“ je řešen problém měření radiální elasticity kulových kloubů s ohledem na opakovatelnost a reprodukovatelnost měření.
Návrh zařízení pro vyvolání opakovatelného průběhu krouticího momentu při zkouškách řízení vozidla
Novák, Pavel ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout brzdné zařízení s velkou opakovatelností a reprodukovatelností, které má sloužit k analýze systému měření. Práci jsem vypracoval ve spolupráci s firmou TRW-DAS Dačice a.s. Na začátku jsem vypracoval rešerši o podvozkových systémech, zkouškách kulových čepů a řízení. Dále jsem pojednal o problematice MSA a druzích brzdných zařízení. Zbytek práce je zaměřen na návrh a tepelnou analýzu brzdného zařízení. Poté jsou provedeny provozní zkoušky.
Mezní ohřev kulového kloubu při akcelerovaném testu
Kříž, Ondřej ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit model kulového kloubu a nadefinovat okrajové podmínky tak, aby co nejpřesněji odpovídal skutečnému stavu a nastavit parametry testu, který je prováděn ve firmě TRW-DAS, a.s. tak, aby nedocházelo k přeakcelerování a tím ke změně failure modu. V úvodu práce je rešerše zabývající se kulovými klouby, jejich testováním a obecně akceleračními testy. Další část je věnována vytvoření modelu kloubu v Pro/Engineeru, jeho převedení do Ansysu, kde je model připraven pro výpočet, vyhodnocení provedené únavové zkoušky a porovnání s vytvořeným modelem.
Návrh zařízení pro vyvolání opakovatelného průběhu krouticího momentu při zkouškách řízení vozidla
Novák, Pavel ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout brzdné zařízení s velkou opakovatelností a reprodukovatelností, které má sloužit k analýze systému měření. Práci jsem vypracoval ve spolupráci s firmou TRW-DAS Dačice a.s. Na začátku jsem vypracoval rešerši o podvozkových systémech, zkouškách kulových čepů a řízení. Dále jsem pojednal o problematice MSA a druzích brzdných zařízení. Zbytek práce je zaměřen na návrh a tepelnou analýzu brzdného zařízení. Poté jsou provedeny provozní zkoušky.
Akcelerované zkoušky kulového kloubu vozidla
Sýkora, Bohumír ; Ludvík, Jan (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a vypracování akcelerované zkoušky životnosti kulového kloubu ve spolupráci s firmou TRW-DAS a.s. Diplomová práce obsahuje rešerši problematiky akcelerovaných zkoušek životnosti, se zaměřením na zkoušky prováděné firmou. Dále je v práci rozebrána příprava akcelerované zkoušky životnosti, její samotná realizace a verifikace experimentem. Práce dále obsahuje počítačovou simulaci napjatosti zkoušeného kulového kloubu s použitím softwaru MKP.
Mezní ohřev kulového kloubu při akcelerovaném testu
Kříž, Ondřej ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit model kulového kloubu a nadefinovat okrajové podmínky tak, aby co nejpřesněji odpovídal skutečnému stavu a nastavit parametry testu, který je prováděn ve firmě TRW-DAS, a.s. tak, aby nedocházelo k přeakcelerování a tím ke změně failure modu. V úvodu práce je rešerše zabývající se kulovými klouby, jejich testováním a obecně akceleračními testy. Další část je věnována vytvoření modelu kloubu v Pro/Engineeru, jeho převedení do Ansysu, kde je model připraven pro výpočet, vyhodnocení provedené únavové zkoušky a porovnání s vytvořeným modelem.
Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent
Konečný, Zdeněk ; Beran, Martin (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
V rámci řešení diplomové práce „Zlepšení opakovatelnosti a reprodukovatelnosti testů podvozkových komponent“ je řešen problém měření radiální elasticity kulových kloubů s ohledem na opakovatelnost a reprodukovatelnost měření.
Moderní metody povrchové úpravy podvozkových čepů s ohledem na únavovou životnost
Franc, Petr ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracovaná v rámci studia obor B-SSZ Stavba strojů a zařízení. Analyzuje vliv povrchové úpravy na únavovou ivotnost čepu. V tomto směru nebyla zatím provedena ádná konkrétní systematicky vedená analýza, která by mohla slouit jako návod pro návrh a zvolení vhodné povrchové úpravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.